جمله های عشقانه


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خدایا واسه اثبات بزرگ بودنت خیلی کوچیکم کردی خیلی..........

از وبلاگم خوشت اومد؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس eshgh456.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 53574
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 79
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 29
:: بازدید هفته : 77
:: بازدید ماه : 76
:: بازدید سال : 593
:: بازدید کلی : 53574

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه های یه دختره تنها

جمله های عشقانه
چهار شنبه 6 فروردين 1393 ساعت 20:2 | بازدید : 448 | نوشته ‌شده به دست sahar | ( نظرات )

خیلی وقت است فراموش کرده ام … کدامیک را سخت تر می کشم … ؟ رنــــج ! انتظار ! یا نفس را … . . .

صـــدای قـــلب نــیست صـــدای پــــای تــوست کـه شـب ها در ســینـه ام مــی دوی کـــافی اســـت کــمی خــسته شوی کـــافی اســـت کــمی بـایـستی … .

. .

همیشه باید کسی باشد تا بغض‌هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد باید کسی باشد… که وقتی صدایت لرزید بفهمد که اگر سکوت کردی، بفهمد… کسی باشد که اگر بهانه‌گیر شدی بفهمد کسی باشد که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودن بفهمد به توجهش احتیاج داری بفهمد که درد داری که زندگی درد دارد که دلگیری بفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده است بفهمد که دلت برای قدم زدن زیرِ باران برایِ بوسیدنش برایِ یک آغوشِ گرم تنگ شده است همیشه باید کسی باشد همیشه…! . . . برای دلم گاهی پدر میشوم ! خشمگین میگویم : بس کن ؛ تو دیگر بزرگ شدی ! . . . آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد! . . . سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . . حواسم را هر کجا که پرت می کنم ، باز کنار تو می افتد ! . . . سالها بعد، یاد تو از خاطرم خواهد گذشت و نخواهم دانست کجایی اما، آرزوی من برای خوشبختی تو، تو را درخواهد یافت و در بر خواهد گرفت و احساس خواهی کرد اندکی شادتر و اندکی خوشبخت تر و نخواهی دانست که چرا… . . . ایــــــن اشکــــــــ هــــا از قلبیستــــــــ که شبیــــــه دخترکـــــــــے لجبـــــــاز فقطـــ تــــو را مے خواهـــد و از بـــــازے با خاطراتـــــــــــ خستهـــ شـــــــده . . . . . .

ایستاده ام…. تنها…. پشت میله های خاطرات دیروز این جا …. انگشت هایم را می شمارم یک. دو.. سه… ودست های تو در هم فرو رفته اند تو …. غزل را مشت مشت به حراج گذاشتی که مهربانی ات را ثابت کنی ولی…. ولی نفهمیدی که من آن سوی خیابان انتظارت را می کشم تو بی وقفه فریاد کشیدی… ومن …. دیگر آزارت نمی دهم زین پس…. قصه هایم را برای هیچ کس تعریف نمی کنم مطمئن باش… هنوز هم قافیه را به چشمان تو می بازم.… مطمئن باش! . . . این شعر آبی می نشیند روی کاشی وقتی که معشوق غزل هایم تو باشی برگرد… شاید شعر آرامش بگیرد چیزی نمانده واژه را از هم بپاشی . . . امشب شبی ست که دریای دل طوفانی ست ناگفته هایم باشد برای شبی دیگر با یک شور دیگر… .





:: برچسب‌ها: جمله های عاشقانه , غمگین تنهایی , عشق , عاشقانه ها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: